Aangepaste openingstijden komende feestdagen

14 maart 2019

Op Goede Vrijdag 19 april a.s. (Karfreitag) wordt in Straelen-Herongen geveild, ook al is dit een landelijke feestdag in Duitsland. Op Paasmaandag 22 april a.s. wordt echter niet geveild. Op dinsdag 23 april a.s. is dan de eerstvolgende veildag. Rond Pasen gelden bij Veiling Rhein-Maas aangepaste aanvoer- en openingstijden.

Vroegveilen – zodat u uw klanten op tijd van dienst kunt zijn!
De planning is dat Veiling Rhein-Maas op maandag 15 april a.s. met vroegveilen zal starten. In deze periode wordt voor de duur van het perk- en tuinplantenseizoen al vanaf 05:30 uur met de verkoop van monster- en grote partijen potplanten begonnen, zodat u uw klanten op tijd van dienst kunt zijn. De verkoop van snijbloemen begint zoals gebruikelijk om 06:00 uur. Tijdens de periode van vroegveilen zijn het CC-Depot, het Eco-Park alsook de afdeling verpakking in hal K al vanaf 04:30 uur geopend.

Feestdagen in mei en juni
Op de Dag van de Arbeid (Tag der Arbeit, woensdag 1 mei), wordt bij Veiling Rhein-Maas geveild, ook al is dit een landelijke feestdag in Duitsland.
Op Hemelvaartsdag (donderdag 30 mei), Tweede Pinksterdag (maandag 10 juni) en Sacramentsdag (Fronleichnam, donderdag 20 juni) vindt bij Veiling Rhein-Maas géén veiling plaats.
Houdt u a.u.b. rekening met de aangepaste aanvoer- en openingstijden.

Bijzondere veildagen 2019
Alle bijzondere veildagen in 2019 alsook de verschillende seizoensveiltijden vindt u in de jaarkalender van Veiling Rhein-Maas. Als rond de feestdagen aangepaste aanvoer- en openingstijden gelden, informeren we u hierover afzonderlijk via onze website, nieuwsbrieven of social media kanalen.