Beursdeelnames in augustus en september

18 juli 2019

Veiling Rhein-Maas presenteert zich in augustus en september op vier vakbeurzen, om de naamsbekendheid in binnen- en buitenland te versterken, zich als bovenregionale veiling te profileren alsook om nieuwe klanten te werven!

FLORALL
Op dinsdag 20 augustus a.s. presenteert Veiling Rhein-Maas zich voor de zevende keer met een eigen stand op de FLORALL in Waregem (BE). De FLORALL in België staat als professionele vakbeurs voor sierplanten en boomkwekerijproducten bekend en is van 09:00 uur tot 19:00 voor vakbezoekers geopend. Neemt u nog vandaag contact op met Theun Brinksma, relatiebeheerder klanten, of André van den Bosch, assortimentsmanager potplanten, om een afspraak te maken.

spoga+gafa
Voor het zesde opeenvolgende jaar zal Veiling Rhein-Maas zich van 1 t/m 3 september aan nationale en internationale vakbezoekers op de tuinbouwbeurs spoga+gafa in Keulen (DE) presenteren. U vindt de stand van Veiling Rhein-Maas op de Landgard `Konzepttage´ in de passage hal 4/5. Deze grootste `Gartenmesse´ van de wereld is voor vakbezoekers op 1 en 2 september van 09:00 uur tot 18:00 uur en op 3 september van 09:00 uur tot 17:00 uur geopend. Er worden ca. 2.100 exposanten uit ruim 60 landen en zo`n 40.000 bezoekers verwacht. U kunt nog vandaag met Wolfgang Maas, teammanager relatiebeheer klanten, of met André van Bentum, relatiebeheerder klanten, een afspraak maken.

Salon du Végétal
Van 10 tot en met 12 september a.s. is Veiling Rhein-Maas voor de vierde achtereenvolgende keer met een eigen stand op de Salon du Végétal (Nantes (FR)) present, om nieuwe Franse klanten voor de marktplaats in Straelen-Herongen te enthousiasmeren. Rond 600 nationale en internationale exposanten presenteren zich op de belangrijkste tuinbouwvakbeurs in Frankrijk aan ruim 10.000 bezoekers uit meer dan 30 landen. Theun Brinksma en André van den Bosch komen hier graag met u in gesprek!

Elmia Garden
Van 24 t/m 26 september presenteert Veiling Rhein-Maas zich voor de vierde keer op rij op de Elmia Garden in Jönköping (SE). De deelname aan deze internationale vakbeurs is voor de veiling belangrijk, omdat o.a. de Noord-Europese markten aan belangrijkheid toenemen. Wolfgang Maas en Theun Brinksma verheugen zich erop, hier nieuwe interessante contacten aan te kunnen gaan!