`Go-Live´ webshop: januari 2020

19 september 2019

Veiling Rhein-Maas is verheugd, de klanten en aanvoerders van de marktplaats mee te kunnen delen, dat de webshop uiterlijk begin januari 2020 voor zowel snijbloemen alsook potplanten live gaat. Onze medewerk(st)ers blijven voorts werken aan de functionaliteiten en tegelijkertijd aan de VMP-koppelingen voor de nieuwe webshop van Veiling Rhein-Maas alsook aan de verdere uitbouw van het assortiment. Tot de `Go-Live´ zullen enkele klanten en aanvoerders de webshop en zijn functionaliteit met betrekking tot de inkoop en het beschikbaar stellen van aanbod testen.

Aanvulling op aanbod
Met de introductie van de webshop speelt Veiling Rhein-Maas in het kader van de toenemende digitalisering in op de wensen van haar klanten en aanvoerders. In de webshop is een nog breder assortiment verkrijgbaar met als doel de klanten en aanvoerders een verdere in- en verkoopmogelijkheid te bieden. Met de webshop hebben klanten bovendien de mogelijkheid om hun producten flexibel in te kopen op het moment van hun keuze. De logistieke afhandeling bieden we zoals gebruikelijk via onze marktplaats in Straelen-Herongen aan. De fysieke klok – inclusief Kopen-Op-Afstand en klokvoorverkoop – blijft het belangrijkste verkoopkanaal voor Veiling Rhein-Maas.

Ondersteun ons hierbij!
Wilt u producten in de webshop aanbieden of inkopen? Neemt u dan nu al contact op met de medewerk(st)ers van klokservice. Het team klokservice beantwoordt ook graag al uw vragen over de webshop.