Heeft u de nieuwe `Rhein-Maas Temperamenten´ al gelezen?

11 april 2019

De eerste editie 2019 van ons klantenmagazine `Rhein-Maas Temperamenten´ staat nagenoeg helemaal in het teken van `wedding dreams´ - zoals ook onze trendpresentatie `Rhein-Maas Next´ in maart in onze foyer.

Neem het magazine in de foyer van de veiling mee of bekijk het hier online!

In de spotlights
Neem een `Kijkje in de keuken´ bij Goldregen floraldesign in een van de mooiste buurten van Keulen (D) – het Belgische kwartier. Eigenaresse Nina Kleinz gaat voor een op de natuur gerichte bloemenstijl in combinatie met een eenvoudig design. Een van haar accenten ligt op bloemsierkunst voor evenementen zoals bruiloften.
Daarnaast stellen we in de rubriek `Kijkje in het bedrijf´ onze aanvoerder Flora United International uit De Kwakel aan u voor. Het bedrijf verkoopt jaarlijks ruim 500 verschillende producten – Eucalyptus staat hierbij op de voorgrond.

Bruiloftstrends 2019
Laat u zich door de fotoreportage over onze trendpresentatie `Rhein-Maas Next – wedding dreams´ inspireren! Wij tonen hier, hoe de actuele florale bruiloftstrends - `boho´, `new romance´, `natural´ en `vintage´ - op uw point-of-sale verwerkt kunnen worden. Verzamel praktijkgerichte ideeën, hoe u de mooiste dag in het leven van de bruidsparen met uw trouwbloemsierkunst nog unieker kunt maken. De trendpresentatie werd met prachtige producten van veel van onze aanvoerders vormgegeven.

Hoge kwaliteit
Het tuincentrum Brockmeyer is tegenwoordig een vast begrip in het Duitse Oostwestfalen en overtuigt op drie vestigingen. “Wij gaan voor kwaliteit”, aldus Henry Brockmeyer, die het tuincentrum samen met zijn vrouw leidt. “Wij willen de best verkrijgbare producten verkopen, die we ook krijgen via Veiling Rhein-Maas.”