Heeft u de nieuwe `Rhein-Maas Temperamenten´ al gelezen?

11 september 2019

De tweede editie 2019 van ons klantenmagazine `Rhein-Maas Temperamenten´ staat helemaal in het teken van de gouden herfst, die we momenteel ook in onze foyer creatief in scène hebben gezet.

Neem het magazine in de foyer van de veiling mee of bekijk het hier online!

In de spotlights
Neem een `Kijkje in de keuken´ bij Hortihouse – de pakkende naam van het bedrijf en tegelijkertijd van de verkoopkramen voor de weekmarkt van Marleen Snollaerts uit Retie (BE). “Ik ben ervan overtuigd dat iedereen graag iets bloeiends in huis wil hebben”, aldus Marleen Snollaerts. Daarnaast stellen we in de rubriek `Kijkje in het bedrijf´ de `Gärtnerei Viehweg´ uit Issem (DE) aan u voor. Het familiebedrijf, nu in de vierde generatie, biedt het hele jaar door een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsplanten. Enkele van hun producten kunt u momenteel in de foyer bewonderen.

Altijd up-to-date
Hoe moderne bloemsierkunst te combineren is met een landelijke flair, is te zien bij Herman Cooijmans in Heeze (NL). Zijn geheime recept: goede service via deskundig advies en hoogwaardige producten.