Klanten- en aanvoerdersdag op 8 januari 2019: Meld u aan!

13 december 2018

Veiling Rhein-Maas nodigt u, alle klanten en aanvoerders van de veiling, van harte uit voor de achtste klanten- en aanvoerdersdag van Veiling Rhein-Maas op dinsdag 8 januari 2019!

De bijeenkomst stelt het thema `Marketing für die grüne Branche im digitalen Zeitalter´ (Marketing voor de groene branche in het digitale tijdperk) centraal. Ontdek hoe u met succes gebruik kunt maken van verschillende digitale marketingtools in uw bedrijf.

Inspirerend en informatief programma
De directie van Veiling Rhein-Maas, Franz-Willi Honnen en Cees Hoekstra, informeert u allereerst over de ontwikkelingen, activiteiten en projecten van de veiling. Ook in 2019 presenteren we u weer een bijzondere gastspreker voor het evenement: Collin Croome, expert op het gebied van digitale marketing, toekomstige trends en digitale transformatie. Om echte waarde toe te voegen aan uw bedrijf, zal Collin Croome zich tijdens zijn presentatie richten op uw behoeften en die van de groene branche.
De klanten- en aanvoerdersdag is het eerste hoogtepunt van het nieuwe jaar en het is echt een gemiste kans, als u er niet bij bent!

Wij verheugen ons erop, u op 8 januari 2019 om 15:30 uur in de foyer van de veiling in Straelen-Herongen te begroeten. U heeft tot uiterlijk vrijdag 28 decemberde mogelijkheid, zich voor deze bijeenkomst aan te melden.