Openingstijden Kerst 2019 en Nieuwjaar 2020

14 november 2019

Op Kerstavond (dinsdag 24 december a.s.), Eerste Kerstdag (woensdag 25 december a.s.) alsook op Tweede Kerstdag (donderdag 26 december a.s.) wordt in Straelen-Herongen niet geveild. Op de maandag voor Kerstavond (23 december), op de vrijdag na Kerst (27 december) alsook op de maandag voor Oudjaarsdag (30 december) wordt bij Veiling Rhein-Maas normaal geveild.

Aanvoer- en openingstijden
In dit overzicht vindt u de aangepaste aanvoer- en openingstijden rond Kerst 2019 en Nieuwjaar 2020. In dit overzicht is ook duidelijk gemarkeerd welke wijzigingen er zijn ten opzichte van de normale openingstijden.

Aanvoer
Zoals reeds gecommuniceerd gelden sinds zondag 3 november jl. tot en met kalenderweek 9 van 2020 de winteraanvoertijden bij Veiling Rhein-Maas. Wij wijzen u erop, dat de aangepaste aanvoertijden in acht moeten worden genomen. Houdt u er ook rekening mee, dat potplanten alleen in hal H (niet in hal I) kunnen worden aangeleverd.

Kalenders voor 2020
Wij bieden onze relaties ook dit jaar weer twee soorten kalenders voor 2020 aan: een viermaanden-kalender met verschuifbare datumwijzer en een A1-posterkalender met de vermelding van bijzondere veildagen, evenementen alsook de seizoens- en vroegveiltijden. De kalenders kunt u binnenkort in gedrukte vorm in de foyer van Veiling Rhein-Maas of in hal K afhalen. Bovendien is de posterkalender voor u ook op korte termijn weer als download beschikbaar. Wij zullen u informeren zodra de kalenders beschikbaar zijn.