Openingstijden komende feestdagen

17 september 2020

De komende Duitse feestdagen – Dag van de Duitse eenheid (3 oktober), Reformatiedag (31 oktober) – en `Allerheiligen´ (1 november) vallen alle drie in een weekend. Dit betekent dat op deze dagen geen veiling plaatsvindt. Rond deze Duitse feestdagenzijn er wel wijzigingen bij de aanvoer en de openingstijden bij de afdelingen Verpakking en CC-Depot.

Houdt u bij de planning van uw aanvoer of inkoop daarom rekening met deze aangepaste aanvoer- en openingstijden.

Winteraanvoertijden
Vanaf zondag 1 november a.s. gelden weer de winteraanvoertijden. Dit betekent dat er voor de periode tot en met week 8 van 2021 kortere aanvoertijden gelden.

Aanvoer buiten de aanvoertijden
De aanvoertijden zijn voor alle aanvoerders van Veiling Rhein-Maas bindend. Een aanvoer buiten deze aanvoertijden is alléén in overleg met Veiling Rhein-Maas mogelijk. Aanvoerders kunnen dan tegen betaling van € 3,00 per ladingdrager gebruikmaken van de dienstverlening `Aanvoer buiten de aanvoertijden´.