Openingstijden komende feestdagen en aanvoer buiten de aanvoertijden

19 september 2019

Op de Dag van de Duitse eenheid (donderdag 3 oktober a.s.) vindt bij Veiling Rhein-Maas géén veiling plaats. De afdelingen Verpakking en CC-Depot openen op deze dag later en het Eco-Park blijft gesloten. Houdt u er rekening mee, dat op woensdag 2 oktober a.s. géén potplanten aangevoerd kunnen worden en de afdelingen Verpakking, CC-Depot en Eco-Park eerder sluiten.

Op Reformatiedag (donderdag 31 oktober a.s.) wordt in Straelen-Herongen geveild. Op deze dag kunnen géén potplanten worden aangevoerd en de afdelingen Verpakking, CC-Depot en Eco-Park sluiten eerder. Op `Allerheiligen´ (vrijdag 1 november a.s.) wordt bij Veiling Rhein-Maas niet geveild. De afdelingen Verpakking en CC-Depot en Eco-Park blijven op deze dag gesloten.

Houdt u bij de planning van uw aanvoer of inkoop rekening met de aangepaste aanvoer- en openingstijden.

Winteraanvoertijden
Vanaf zondag 3 november a.s. gelden weer de winteraanvoertijden. Dit betekent dat er voor de periode tot en met week 9 van 2019 kortere aanvoertijden gelden.

Aanvoer buiten de aanvoertijden
Bij Veiling Rhein-Maas kan uw aanvoer van bloemen en planten tijdens de vastgestelde aanvoertijden plaatsvinden. De aanvoertijden zijn voor alle aanvoerders van Veiling Rhein-Maas bindend. Een aanvoer buiten deze aanvoertijden is alléén in overleg met Veiling Rhein-Maas mogelijk. Aanvoerders kunnen dan tegen betaling van € 3,00 per ladingdrager gebruikmaken van de dienstverlening `Aanvoer buiten de aanvoertijden´. Als u van deze dienstverlening gebruik wilt maken, neemt u dan contact op met de afdelingen aanvoer en kloktoevoer of Service Center. Meer informatie rond ongeoorloofd geplaatste ladingdragers vindt u hier.