Teruggave CC-containers en afhaaldienst voor CC-containers

24 juni 2021

CC-containers die u van thuis of andere locaties naar Veiling Rhein-Maas meeneemt, moeten bij het CC-Depot in hal R worden teruggebracht. Alleen CC-containers die na het verdichten en ompakken van uw op de dag gekochte producten overblijven, mogen worden teruggebracht naar de terugnamestations in Hal H en Hal BE2. Voor de teruggave van CC-containers zijn te allen tijde onze ` Allgemeinen Bedingungen für Verpackung und Ladungsträger´ – artikel 4.1 – van toepassing.

Afhaaldienst voor CC-containers
U kunt ook – tegen kosten – onze afhaaldienst* de opdracht geven uw CC-containers bij u af te halen. Deze is dagelijks voor alle klanten beschikbaar tot een maximum van 18 stelplaatsen. Als u van deze dienst gebruik wilt maken, wordt u € 2,00 per stelplaats in rekening gebracht (ten minste altijd € 8,00 per ophaalrit). Houdt u er rekening mee dat er wachttijden kunnen ontstaan wanneer de kettingbaan in gebruik is en in geval van toegenomen vraag naar deze dienst.

U bereikt de afhaaldienst voor CC-containers* van maandag t/m donderdag van 5:00 t/m 17:00 uur en op vrijdag van 5:00 t/m 12:00 uur op: +49 173 727 82 37.

*Let op: Deze dienstverlening houdt op geen enkel moment een verplichting voor Veiling Rhein-Maas in.