Verdere beschermingsmaatregelen in de afmijnzaal

6 april 2020

Bij Veiling Rhein-Maas heeft de gezondheid van onze klanten, aanvoerders en medewerkers de hoogste prioriteit. De afgelopen dagen zijn bij alle tribunezitplaatsen in de afmijnzaal beschermende schermen geplaatst om het maximaal aantal toelaatbare zitplaatsen volgens de veiligheidseisen te kunnen garanderen. Houdt u er rekening mee dat door de blokkering van sommige zitplaatsen, momenteel helaas geen zitplaatsreserveringen ter beschikking staan.

Aanpassing minimale afnamehoeveelheid klokvoorverkoop
Klokvoorverkoop wordt door steeds meer klanten en aanvoerders van onze marktplaats gebruikt. Om de bijkomende logistieke stromen zo snel mogelijk te kunnen verwerken, wordt de minimale afnamehoeveelheid bij klokvoorverkoop vanaf vandaag bij een groot deel van de producten naar twee lagen verhoogd.

Maak gebruik van onze andere inkoopkanalen

• Koop in via Kopen-Op-Afstand (KOA)
  • Als u nog geen toegang heeft tot KOA, neem dan contact op met uw relatiebeheerder klanten.
  • Blijf gebruik maken van onze klokservice en de webshop. Klokservice is voor u op alle veildagen en de webshop op alle zeven weekdagen beschikbaar.

Actuele informatie
Wij houden u op onze website en onze social media kanalen (Facebook, Twitter, LinkedIn) op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus.
U kunt zich hier aanmelden voor onze e-mailnieuwsbrief, zodat u alle informatie direct ontvangt.