Vergaderingen van de commissie van de handel en de klankbordgroep aanvoerders

5 juli 2024

Op dinsdag 2 en donderdag 4 juli vergaderde de directie van Veiling Rhein-Maas voor de tweede keer dit jaar met de commissie van de handel en de klankbordgroep aanvoerders.

Op de agenda van de twee vergaderingen stonden onderwerpen zoals het project 'Standort 2025', het toekomstige gebruik van Hal N, een terugblik op de eerste helft van het jaar en de productkwaliteit met betrekking tot extreme weersomstandigheden. Bernd Leukers is nu ook een nieuw lid van de klankbordgroep aanvoerders. Nieuwe klantvertegenwoordigers Oliver Kessel (Plantas) en Simon Podhalicz (Flower Power) namen voor het eerst deel aan de vergadering.

Uw suggesties of vragen aan de commissie van de handel zijn altijd welkom en kunt u sturen naar kundenvertretung@spam-protectveilingrheinmaas.de. Suggesties of vragen voor de klankbordgroep aanvoerders kunnen te allen tijde worden gestuurd naar fachbeirat@spam-protectveilingrheinmaas.de. Deze zullen tijdens de vergadering worden behandeld.