Webshop: `Go-Live´ in juni

16 mei 2019

De webshop van Veiling Rhein-Maas bevindt zich momenteel in de laatste testfase. Na de ontwikkelingsfase door aanbieder Florisoft en de intensieve ondersteuning door onze medewerk(st)ers tijdens de ontwikkeling, zullen we binnenkort de `Go-Live´ van de webshop aankondigen.

Inmiddels zijn er al verschillende klanten en aanvoerders in de webshop actief en hebben zij de functionaliteit van de webshop al intensief getest met betrekking tot de inkoop en het beschikbaar stellen van aanbod. Ook de VMP-koppeling met individuele aanvoerder-systemen is met succes ingericht en getest. Dit betekent dat het nu mogelijk is om voorraden en bestellingen in real time uit te wisselen. Aanvoerders zonder VMP-koppeling hebben de mogelijkheid om via de portal hun producten in de webshop aan te bieden.

`Live´ in juni
Het doel is om in de komende maand `live´ te gaan. In de komende weken zullen nog extra medewerk(st)ers intensief werken aan een verdere uitbreiding van het aanbod in de webshop en aan een optimale ondersteuning van klanten en aanvoerders.

Aanvulling op aanbod
De fysieke klok blijft het belangrijkste verkoopkanaal voor Veiling Rhein-Maas. Met de introductie van de webshop speelt Veiling Rhein-Maas in het kader van de toenemende digitalisering in op de wensen van haar klanten en aanvoerders. In de webshop is een nog breder assortiment verkrijgbaar - waaronder specialiteiten, bepaalde sorteringen, lengtes of variëteiten - met als doel onze klanten en aanvoerders verdere in- en verkoopmogelijkheden te bieden. De logistieke afhandeling bieden we zoals gebruikelijk via onze marktplaats in Straelen-Herongen aan.

Wij zullen u over verdere ontwikkelingen en de `Go-Live´ op onze website en in onze nieuwsbrieven informeren.