Klokservice/webshop

Zien we u op de IPM?

12 december 2019

Veiling Rhein-Maas zal zich van 28 januari t/m 31 januari 2020 alweer voor de elfde keer als enige bloemen- en plantenveiling in Duitsland op de wereldtuinbouwbeurs IPM in Essen (Duitsland) presenteren. Onze stand vindt u ook komend jaar weer centraal op de beurs in hal 1 direct bij de doorgang naar hal 2, nagenoeg op dezelfde locatie als vorig jaar.

Plan uw bezoek!
Als u geïnteresseerd bent in een bezoek aan de IPM 2020 en/of een afspraak wilt maken, neem dan contact op met uw contactpersoon bij Veiling Rhein-Maas. Onze stand is een ontmoetingsplaats, waar bestaande en potentiële klanten en aanvoerders met de medewerk(st)ers van relatiebeheer, assortimentsmanagement en klokservice persoonlijk in gesprek kunnen komen. Wij informeren u over de actuele ontwikkelingen op onze marktplaats, bijvoorbeeld over onze nieuwe webshop. Natuurlijk heeft u daar ook de mogelijkheid met onze nieuwe directie in gesprek te komen.

We kijken uit naar uw bezoek!