Klanten- en aanvoerdersdag alsook IPM 2021 vinden niet plaats

12 november 2020

In de afgelopen jaren heeft u in november altijd de eerste informatie en uitnodigingen ontvangen voor onze eerste jaarlijkse hoogtepunten in het nieuwe jaar: klanten- en aanvoerdersdag en IPM. Door de actuele ontwikkelingen van de corona-pandemie kunnen deze twee events niet op de gebruikelijke wijze plaatsvinden.

Klanten- en aanvoerdersdag
Onze tiende klanten- en aanvoerdersdag in januari 2021 had volledig in het teken van ons 10-jarig bestaan gestaan. Samen met onze klanten, aanvoerders en medewerkers hadden we graag een persoonlijke toast uitgebracht. Helaas laten de huidige omstandigheden het niet toe om samen ter plaatse in Straelen-Herongen terug te kijken op tien bewogen jaren. We hopen echter dat we dit in de tweede helft van het volgende jaar kunnen goedmaken. Natuurlijk laten we ons 10-jarig bestaan niet zomaar voorbijgaan. Rond 29 november 2020 hebben we een paar kleine verrassingen voorbereid. We zijn trots op deze 10 jaar waarin we succesvol en vol vertrouwen met u hebben samengewerkt - dat willen we in de eerste week van december graag tot uitdrukking brengen!

IPM
Daarnaast heeft u de afgelopen jaren altijd onze bloemrijke beursstand op de IPM in Essen (DE) in januari kunnen vinden – helaas kan ook deze beurs in 2021 niet op de gebruikelijke wijze plaatsvinden. Diverse andere beurzen kunnen voorlopig ook niet plaatsvinden. Zodra wij als Veiling Rhein-Maas weer aan een beurs deelnemen, informeren wij u direct!

Ook al kunnen we u vanwege de huidige ontwikkelingen op dit moment niet persoonlijk op beurzen en evenementen ontmoeten, we kijken ernaar uit van u te horen! Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze medewerkers als u vragen heeft of ons bedrijf wilt leren kennen. U kunt hun contactgegevens hier vinden.