Nieuwe `Im Rampenlicht´-video: Koper Bolbloemen

25 januari 2020

„Ons bedrijf Koper Bolbloemen voeren we met z’n drieën – mijn vrouw Lenie, mijn dochter Marjolein en ik. We brengen kleur, ik hou daarvan!”, aldus Jos Koper. „Van kleins af aan loop ik hier rond in de kas. Ik heb het altijd geweldig gevonden en mijn vader heeft me alles geleerd”, voegt zijn dochter Marjolein Koper nog daaraan toe. In de nieuwe video `Anlieferer im Rampenlicht´ stellen we Koper Bolbloemen uit Roggel (NL) aan u voor.

Unieke samenstelling
Koper Bolbloemen produceert 25 verschillende soorten bloembollen in zes verschillende potmaten. Het grootste product is de soort Tête à Tête, die in vijf potmaten wordt aangeboden. Daarnaast worden vele Hyacinten geproduceerd. „Wij bieden de 7 cm potten met zes kleuren in de tray aan. Dat is uniek in onze branche”, lichten Jos en Marjolein Koper toe.

Nieuw product
Dit seizoen brengt Koper Bolbloemen ook een nieuw product op de markt – de Muscari Manon. Dit is een witte Muscari met een grote in plaats van een kleine bloem. Allereerst wordt de Muscari Manon bij wijze van proef voorgesteld, om te bekijken, hoe deze door de klanten wordt ontvangen.

Verkoop via de veilingklok
„De samenwerking met Veiling Rhein-Maas loopt als een zonnetje”, aldus Jos Koper. Bijna 100 procent van de geproduceerde bolbloemen verkoopt Koper Bolbloemen via Veiling Rhein-Maas, het grootste gedeelte van de producten wordt aan de klok geveild.