Actuele productfoto's doorslaggevend voor verkoopsucces

19 november 2021

Bij de verkoop van uw producten via onze verkoopkanalen is een betrouwbare productfoto van cruciaal belang bij de inkoopbesluit van klanten van Veiling Rhein-Maas. Het is daarom heel belangrijk dat de productfoto's bij elke partij up to date zijn en 100% overeenstemmen met de aangevoerde producten.

Door de steeds verdergaande digitalisering blijft het belang van Kopen-Op-Afstand, klokvoorverkoop en webshop sterk toenemen. Klanten die hun producten via onze digitale verkoopkanalen of via de klokservice kopen, informeren zich vooraf over de aangeboden producten met behulp van de informatie en foto's in de productcatalogus.

Daarom is het ons doel om met uw hulp de kwaliteit van de productfoto's te optimaliseren. Ondersteun de verkoop van uw eigen producten met betrouwbare en hoogwaardige productfoto's. Gebruik de gebruiksvriendelijke mogelijkheden van uw EAB-programma's om onze en uw klanten van actuele foto's en informatie over uw producten te voorzien. Goede productfoto's kunnen gemakkelijk in het programma worden ingevoerd met behulp van een app of door het scannen van de QR-code.

Onze medewerkers Herbert Boss, Heinz Hovestädt en Andreas Horst beantwoorden graag al uw vragen over dit thema.

Als u vragen heeft, help ik u graag!