Belangrijke gedragsregels op ons bedrijfsterrein

18 juni 2020

Veiling Rhein-Maas vindt de veiligheid en gezondheid van klanten, aanvoerders en medewerkers erg belangrijk. Daarom informeren we u hier over enkele gedragsregels op het bedrijfsterrein in Straelen-Herongen.

Veilige afstand
In het kader van de huidige ontwikkelingen willen wij u er nogmaals aan herinneren om op het gehele bedrijfsterrein in Straelen-Herongen een onderlinge afstand van minimaal 1,5 meter aan te houden. Als u alleen op een tribunebank in de afmijnzaal zit, maak dan alleen gebruik van vrije, niet geblokkeerde zitplaatsen. Draag een masker als u met z'n tweeën op een tribunebank plaatsneemt.

Mondkapjesverplichting in logistieke hallen
Vanaf maandag 22 juni 2020 zijn alle klanten, aanvoerders en medewerkers in alle logistieke hallen van Veiling Rhein-Maas verplicht een mondkapje te dragen, om in verband met de actuele ontwikkelingen de gezondheid van ons allemaal te beschermen.

Gebruik de bewegwijzerde route naar het opstelgebied
Het is niet toegestaan om gebruik te maken van de kettingbaandoorgangen naar de afmijnzaal. Gebruik alleen de bewegwijzerde route van de afmijnzaal naar het opstelgebied en weer terug. We willen u er nogmaals op wijzen dat er camera's zijn geïnstalleerd bij de kettingbaandoorgangen om het onrechtmatig gebruik van deze doorgangen te kunnen traceren. Let op: er kunnen sancties worden opgelegd in geval van ongeoorloofd gebruik van deze doorgangen.

Roken is alleen toegestaan in aangewezen rookruimtes
Er geldt een strikt rookverbod op het hele bedrijfsterrein van Veiling Rhein-Maas. Dit verbod wordt momenteel vaak genegeerd, zowel voor de hoofdingang, waar zelfs niet uitgedoofde sigaretten in de vuilnisbak worden weggegooid, als in het gebouw en in de hallen zelf. Dit kan leiden tot zeer gevaarlijke situaties en kan ook een brandalarm veroorzaken. Gebruik daarom alleen de aangewezen rookruimtes in de hallen en in het buitengedeelte en de rokersruimte naast de Markt Bistro in de foyer. Let in het bijzonder op artikel 2 lid 5.11 van het huisreglement `Hausordnung´.

Rijvergunning (`Fahrgenehmigung´) voor voertuigen met drie of meer wielen
Op het bedrijfsterrein van Veiling Rhein-Maas is het verboden om gebruik te maken van zogenaamde elektrische voertuigen (elektrische scooters/elektrische [trap] scooters/e-bikes/e-skateboards etc.) of andere elektrische voertuigen met minder dan drie wielen. Voor het gebruik van voertuigen met drie of meer wielen is een toestemming van Veiling Rhein-Maas vereist. Die kan worden aangevraagd via een formulier op Fahrgenehmigung@spam-protectveilingrheinmaas.de. Het benodigde aanmeldingsformulier vindt u hier. Let op onze actuele `Hausordnung´, met name artikel 2, lid 5.15.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!