Bloemenemmer fc588 voor verdere productgroepen

13 februari 2020

In het afgelopen jaar werd de nieuwe bloemenemmer fc588 al bij enkele productgroepen succesvol geïntroduceerd. Vanaf 2 maart a.s. wordt bij twaalf verdere productgroepen met het gebruik van deze nieuwe bloemenemmer incl. opzetrek gestart, te weten: Asclepias, Aster, Astilbe, Callistepus, Campanula, Lepidium, Ornithogalum, Pioenroos, Ruscus, Sedum, Trachelium en Viburnum. Hierdoor kunnen vanaf begin maart nog meer aanvoerders profiteren van de voordelen van de efficiënte bloemenemmer fc588.

Uitgifte en inname
Voor alle aanvoerders van de hierboven genoemde productgroepen zijn de bloemenemmer fc 588 en het bijbehorende opzetrek fc598 vanaf 24 februari a.s. verkrijgbaar. De uitgifte en inname van fc588 en fc598 is bij de fustdepots van Royal FloraHolland in Aalsmeer, Naaldwijk en Rijnsburg en ook bij Veiling Rhein-Maas mogelijk.

Verdere uitrol 2020
Het introductieproces zal ook in 2020 worden voortgezet. Voorlopig staat voor vrijgave de productgroep Roos gepland, die naar verwachting eind juni zal plaatsvinden.

Heeft u vragen over de bloemenemmer fc588, neemt u dan contact op met de afdeling logistieke middelen (verpakking). Meer informatie vindt u ook op de website van Royal FloraHolland.