CC-Depot en verpakking: Houd rekening met de aandocktijden!

27 augustus 2020

Wij wijzen u erop dat vrachtwagens/auto’s bij het CC-Depot en de afdeling verpakking uiterlijk 30 minuten vóór het einde van de reguliere openingstijden aangemeld en aangedockt moeten zijn. Hiervoor dient de chauffeur zich ook bij de medewerkers van de afdeling logistieke middelen te hebben gemeld. Het volstaat niet om uw vrachtwagen/auto pas bij sluitingstijd aan te docken.

Correcte aanvoer
Wij verzoeken u de volgende richtlijnen voor de aanvoer van uw producten na te leven, omdat uw producten alleen in het verdere logistieke veilingproces kunnen worden verwerkt als deze instructies worden opgevolgd.

• Aanvoer binnen de aanvoertijden. Pas bij sluitingstijd aandocken is niet voldoende.
  • Opstellen in de gemarkeerde vlakken in de aanvoerhallen.
  • Vermelding van alle noodzakelijke informatie (o.a. aanvoerbrief, `Leitetiketten´ [aanvoeretiketten], verdere informatie).

Blokkeer geen docks
Wij wijzen u, onze klanten, erop dat u tijdens onze aanvoertijden (incl. nachtaanvoer) nog niet uw vrachtwagen mag parkeren bij het aan u toegewezen dock. Dit betekent dat u uw vrachtwagen pas mag aandocken na afloop van de nachtaanvoer, dus vanaf 4:00 uur ’s morgens, zodat u geen docks blokkeert.

Heeft u hierover vragen?

Ik help u graag verder.

Mark Ledwig
Hoofd logistieke middelen, aanvoer en kloktoevoer