FDF en Veiling Rhein-Maas presenteren: Rhein-Maas Next

15 september 2016

Van 10 tot en met 21 oktober a.s. wordt de foyer van Veiling Rhein-Maas weer een keer het trefpunt voor iedereen in de groene sector, die vandaag er al over nadenkt, hoe morgen het beste bloemen en planten verkocht kunnen verkopen: Rhein-Maas Next. In samenwerking met de `Fachverband Deutscher Floristen´, de FDF, presenteert Veiling Rhein-Maas ideeën, hoe bloemen en planten rond point-of-sale verkoopbevorderd in scène gezet kunnen worden.

The World Beyond en Connect the Story
De presentatie pakt de stijltrends ´Connect the Story´ en ´The World Beyond´ op, die het Bloemenbureau Holland als twee van de vier stijltrends van de Groenbranche Trends 2016 heeft ontwikkeld. Wij laten u zien, hoe deze zich in actuele florale lifestyle en interieurtrends laten integreren en hoe u deze nog in de komende herfst, de advent en de winter voor uw eigen zaak kunt gebruiken. De presentatie wordt met producten van aanvoerders van Veiling Rhein-Maas vormgegeven en door de Floral Designer en Trendexpert Oliver Ferchland vertaald en omgezet. Hierbij krijgen de bloemen, die op de Bloemenagenda van Bloemenbureau Holland staan, bijzondere aandacht.

Trendshow
“Ik ben ervan overtuigd, dat wij door de samenwerking met de FDF bij Veiling Rhein-Maas onze rol als voordenker voor de fases in de handel die ná het veilen komen, sterker kunnen innemen. Wij willen deze trendshow etableren en gezamenlijk inpulsen geven voor moderne verkoopconcepten die volop aandacht krijgen en die onze groothandelsklanten de vooruitziende blik op de hele groenbranche kunnen verschaffen“, zo licht Ruud Knorr, directeur van Veiling Rhein-Maas, toe.

Noteert u alvast deze afspraak in uw agenda en laat u zich inspireren, hoe u de trends voor de herfst, advent en winter 2016 voor uw eigen zaak kunt gebruiken.