Houd bij uw aanvoer rekening met de aandocktijden

1 maart 2024

Wij willen u, onze aanvoerders, erop wijzen dat uw aangevoerde producten binnen de aanvoertijden moeten zijn opgesteld in de gemarkeerde vakken in de aanvoerhallen van Veiling Rhein-Maas. Daarnaast moeten ze zijn voorzien van alle noodzakelijke informatie (o.a. aanvoerbrief, aanvoerlabell, verdere informatie). Het is niet mogelijk om uw vrachtwagen pas bij sluitingstijd aan te docken. Wij adviseren u daarom minimaal 30 minuten voor sluitingstijd aan te docken. Alleen op deze manier kunnen uw producten worden verwerkt in het verdere logistieke proces van de veiling.

LMC/CC-depot (Hal T) en emballage (Hal K): Aanmelden uiterlijk 30 minuten voor sluitingstijd

• Alle vrachtwagens moeten ten minste 30 minuten vóór het einde van de reguliere openingstijden zijn aangedockt
  • De chauffeur moet zich dan ook bij de medewerkers van de afdeling logistieke middelen hebben gemeld

Geen docks blokkeren alstublieft

Wij willen u, onze klanten, erop wijzen dat u uw vrachtwagen tijdens onze aanvoertijden nog niet mag aandocken bij het aan u toegewezen dock in hal H en I. Voor de aan u toegewezen docks in hal A betekent dit ook dat u uw vrachtwagen pas mag aandocken na het einde van de nachtaanvoer, namelijk vanaf 04:00 uur 's ochtends, om te voorkomen dat de dokken geblokkeerd worden. Ook is het niet toegestaan om twee docks tegelijk te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer u de oplegger afkoppelt.

Mark Ledwig
Hoofd logistieke middelen, aanvoer en kloktoevoer