In februari in het middelpunt: Goudpalm en chrysant

16 januari 2020

Zet in februari de bloemen en planten van de maand in uw zaak in de spotlights en inspireer hiermee uw klanten. Maak gebruik van foto´s via de marketing portal, de beeldbank, teksten, posters e.d. die het Bloemenbureau Holland (BBH) u gratis beschikbaar stelt.

Woonplant van de maand
Februari staat in het teken van de goudpalm. De palm heeft geen centrale stam, de rietachtige bladstengels komen allemaal rechtstreeks uit de grond en groeien omhoog in lichtgroene, smalle en puntige bladeren. Die groeien naar buiten in een fraaie fonteinvorm. Zo geven ze een bijzondere sfeer en iets zwierigs aan het interieur.

Bloemenagenda
De Bloemenagenda zet in februari de chrysant centraal. Bloemen in het geel, wit, crème, roze, groen, rood, oranje, paars, brons met soms wel een diameter van 14 centimeter: de chrysant is een beauty. Hij heeft daarvoor een flinke reis afgelegd, helemaal vanuit Azië, en voelt zich hier inmiddels helemaal thuis.

Bloemenbureau Holland op de IPM 2020
Bezoek van 28 t/m 31 januari a.s. de beursstand (1D12.A in het BGI Trade Center) van Bloemenbureau Holland op de IPM in Essen (DE)! Het BBH laat hier zien hoe ze met spraakmakende consumentencampagnes en interessante content de consumenten inspireren. Bovendien participeert BBH in de trendpresentatie van de FDF (Fachverband Deutscher Floristen) in Hal 1A (FDF-World).

Mooiwatplantendoen.nl lanceert Plant Design
Plant Design: de kunst en wetenschap waarmee een interieur verbeterd wordt door middel van een levend designobject om een gezondere en mooiere leefomgeving te creëren. Planten worden vaak gebruikt ter decoratie, om het geheel af te maken. Maar om planten van een decoratiestuk naar een designwaardig interieurobject te tillen, dienen ze een hoofdrol te spelen en de eer en status toebedeeld te krijgen die planten verdienen. Met Online Masterclasses zal dit door Plant Design aan de consument verteld gaan worden.

Bron: Mooiwatplantendoen.nl/Mooiwatbloemendoen.nl