Inspiratie: `Rhein-Maas Next: Muttertag´

15 maart 2018

Vanaf woensdag 18 april a.s. wordt de foyer van Veiling Rhein-Maas opnieuw het trefpunt voor iedereen in de groene sector, die vandaag er al over nadenkt, hoe bloemen en planten tijdens Moederdag verkocht kunnen worden: `Rhein-Maas Next: Muttertag´. In samenwerking met de `Fachverband Deutscher Floristen´, de FDF, opent Veiling Rhein-Maas alweer de vierde editie van de trendpresentatie `Rhein-Maas Next´. De presentatie wordt met snijbloemen en potplanten van aanvoerders van Veiling Rhein-Maas vormgegeven en door Manfred Hoffmann, `Kreativ-Direktor´ bij de FDF, en Oliver Ferchland, Floral Designer, geënsceneerd.

Overdaad, verscheidenheid en vrijheid

In het middelpunt van deze trendpresentatie staan de drie door het Bloemenbureau Holland ontwikkelde consumententrends 2018: `Romance 3.0´, `Punk Rebooted´ en `Re-assemble´. Terwijl de stijltrend `Romance 3.0´ met warme kleurcombinaties, grote bloemen en volle boeketten overtuigt, stelt `Re-assemble´ de ongedwongene combinatie van oud en nieuw in het middelpunt. `Punk Rebooted´ verwerkt ruwe, industriële materialen en contrasterende kleuren – de natuur lijkt hier de overhand te hebben.

Verschillende doelgroepen

Verzamel in de drie trend-lounges praktijkgerichte impulsen! Familiegeoriënteerde consumenten bereikt u met `Re-assemble´ – ongedwongen en nieuw gecombineerd. Uw meer traditionele klanten overtuigt u met de bloemrijke stijltrend `Romance 3.0´ en de jonge trendsetters krijgt u op uw hand met onconventionele ensceneringen rond `Punk Rebooted´. Verras uw verschillende klantentypen rond Moederdag met moderne, florale cadeau-ideeën – want iedere moeder verdient een bijzondere en bij haar passende waardering!

Wij verheugen ons op uw bezoek!

Noteert u nu alvast deze datum in uw agenda en laat u inspireren, hoe u rond Moederdag de verschillende trends in uw eigen bloemenzaak kunt omzetten – nieuw, traditioneel of onconventioneel!