Klanten- en aanvoerdersdag: een succesvolle start in 2019!

11 januari 2019

Op dinsdag 8 januari jl. organiseerde Veiling Rhein-Maas voor de achtste keer de klanten- en aanvoerdersdag. Ongeveer 450 gasten namen deel aan deze bijeenkomst met als thema `Marketing voor de groene branche in het digitale tijdperk´ - opnieuw meer bezoekers dan vorig jaar.

• [Translate to Nederlands:]

Terugblik 2018 en vooruitblik 2019
Na de ontvangst van de gasten in de foyer van de veiling namen zij in de afmijnzaal plaats, waar het eerste gedeelte van de bijeenkomst plaatsvond. Franz-Willi Honnen en Cees Hoekstra, directeuren van Veiling Rhein-Maas, openden gezamenlijk de bijeenkomst. Vervolgens gaven zij een vooruitblik op de Duitse markt 2019 en informeerden zij alle aanwezigen over alle ontwikkelingen bij Veiling Rhein-Maas in 2018. Daarnaast werden verschillende activiteiten, projecten alsook beursdeelnames voor het jaar 2019 voorgesteld. Aansluitend hield onze gastspreker Collin Croome, expert op het gebied van digitale marketing, een interessante voordracht over het thema van deze dag.

Marketing voor de groene branche
Tijdens het tweede gedeelte van de bijeenkomst presenteerden de volgende externe exposanten zich in het kader van het thema `Marketing voor de groene branche in het digitale tijdperk´ in hal I: Bloemenbureau Holland, Blumen – 1000 gute Gründe, Floramedia, Landgard Floristik, Qualitätsmanagement Landgard, Merulin en Landgard Gartenbaubedarf. Bovendien informeerde Veiling Rhein-Maas de bezoekers rond de thema‘s logistiek, kwaliteitscontrole, klokservice, productfoto’s en webshop. Ook werden producten van aanvoerders van de veiling opvallend gepresenteerd en werd de volgende editie van de trendpresentatie `Rhein-Maas Next: wedding dreams´– opening op 13 maart in de foyer van de veiling – al opvallend aangekondigd. We bedanken van harte alle exposanten en de deelnemende aanvoerders voor het beschikbaar stellen van hun producten.

Impressie
Met ons fotoalbum en de informatieve video krijgt u al een goede indruk van deze inspirerende en informatieve middag die we voor onze klanten en aanvoerders georganiseerd hebben.