Klantenportaal: hoge gebruikersaantallen en nieuwe feature

5 augustus 2022

Wij zijn verheugd dat al meer dan 700 klanten van het nieuwe klantenportaal van Veiling Rhein-Maas gebruikmaken, dat op 29 juni 2022 geactiveerd is. Via het klantenportaal heeft u toegang tot het transactieoverzicht, dat een overzicht biedt van kosten, inname en uitgifte van verpakkingen, boekingen van ladingdragers en verkooptransacties. Dit laatste overzicht kan de gebruiker zelf aanpassen door de gewenste gegevensvelden aan te klikken. Bovendien is de toegang tot klokvoorverkoop en de webshop alleen via ons klantenportaal mogelijk.

Tip: Als extra feature kunt u ook een statusveld weergeven in het overzicht van verkooptransacties. U kunt een vinkje zetten in dit statusveld wanneer u een factuurcontrole uitvoert. U kunt dit bijvoorbeeld op uw mobiele telefoon gebruiken als een papierloos alternatief voor de geprinte verlaadlijst.

Het klantenportaal van Veiling Rhein-Maas wordt voortdurend verder ontwikkeld, zodat wij u in de toekomst nog meer gebruiksmogelijkheden kunnen bieden.

Wij informeren u op onze website en in onze nieuwsbrief regelmatig over nieuwe functies in het klantenportaal. Als u vragen hebt over het klantenportaal, dan helpen de medewerkers van relatiebeheer klanten u natuurlijk graag verder.