Nieuwe video: `Verbeek Gartenbau´ in de spotlights

20 september 2018

“Wij zijn tegen de trend in teruggegaan naar snijhortensia´s, omdat deze teelt ons heel veel plezier geeft. Wij vinden het bovendien ook mooi om te zien, dat hortensia´s ook bij het jongere publiek heel trendy zijn”, zo licht Jürgen Verbeek, die het familiebedrijf leidt, toe. In de nieuwe `Anlieferer im Rampenlicht´-video stellen we `Verbeek Gartenbau´ uit Straelen (D) graag aan u voor.

Zwaartepunt bij snijhortentia´s

Het familiebedrijf produceert voornamelijk snijhortensia´s en in het bijzonder de roze- en roodachtige schakeringen. “Mijn absolute favoriet is de `Ruby Red´ in fris rood of klassiek roodbruin”, zo geeft Jürgen Verbeek aan. Daarnaast produceert `Verbeek Gartenbau´ hortensia´s in pot en bloeiende vaste planten zoals bijvoorbeeld Digitalis, Dianthus, Delphinium en anemonen.

Gebruik van alle verkoopkanalen
De samenwerking met Veiling Rhein-Maas is voor Jürgen Verbeek zeer belangrijk, omdat hij hier het grootste gedeelte van zijn producten verkoopt. Naast de veilingklok verkoopt hij zijn producten ook via klokvoorverkoop en klokservice. “Via klokvoorverkoop kunnen wij met weinig extra werk en moeite, een groot deel van onze producten al voor de veiling verkopen”, aldus Jürgen Verbeek.

Bent u onze volgende `Anlieferer im Rampenlicht´?

Veiling Rhein-Maas heeft sinds 2014 al 18 aanvoerders van de veiling in het middelpunt geplaatst. Wist u dat de `Anlieferer im Rampenlicht´-video´s tot nu toe gemiddeld 3.000 keer werden aangeklikt? Maak als aanvoerder van de veiling gebruik van deze bijzondere mogelijkheid, om u bekend(er) te maken bij de klanten van de veiling! Neem nog vandaag contact op met uw verantwoordelijke <link nl veiling-rhein-maas contactpersonen department assortimentsmanagement>assortimentsmanager.