Rijvergunning (`Fahrgenehmigung´) voor voertuigen met drie of meer wielen voor 2022

17 december 2021

Op het bedrijventerrein van Veiling Rhein-Maas is ook in 2022 een rijvergunning noodzakelijk voor het gebruik van voertuigen met drie of meer wielen. Hou er rekening mee dat, wanneer u op het bedrijfsterrein van Veiling Rhein-Maas rijdt, de sticker `Fahrgenehmigung´ (rijvergunning) met het actuele kalenderjaar duidelijk zichtbaar op de voorkant van het voertuig aangebracht is. Deze wordt gebruikt om de processen te bewaken en de veiligheid van alle aanwezigen te verhogen.

Deze rijvergunning dient met behulp van een formulier via Fahrgenehmigung@spam-protectveilingrheinmaas.de te worden aangevraagd. Het aanmeldingsformulier vindt u hier. Nadat uw aanvraag is gecontroleerd, ontvangt u de sticker.

Wij wijzen u er nogmaals op, dat het verboden is om op ons bedrijventerrein gebruik te maken van zogenaamde elektrische voertuigen (elektrische scooters/elektrische [trap] scooters/e-bikes/e-skateboards etc.) of andere elektrische voertuigen met minder dan drie wielen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!