Start van de nieuwe lay-out klokvoorverkoop

16 februari 2024

De technische onregelmatigheden waardoor de oorspronkelijke startdatum moest worden uitgesteld, zijn geïdentificeerd en opgelost. De tests waren succesvol, dus we hebben nu een nieuwe startdatum gevonden voor de introductie van de nieuwe lay-out van de klokvoorverkoop.

Vanaf donderdag 29 februari 2024 schakelen we daarom over op het nieuwe systeem voor de klokvoorverkoop. Hier vindt u een handleiding waarin de nieuwe lay-out wordt beschreven en gepresenteerd. Dankzij de modernisering kunnen onze klanten de klokvoorverkoop gebruiken in een geoptimaliseerde look en via een webshopsysteem met een groot aantal opties zoals filteren, zoeken en een aanzienlijk geoptimaliseerde weergave van de aangeboden kavels, inclusief productafbeeldingen.

Er verandert niets aan het reserveringsproces, alle inloggegevens van bestaande klanten in de klokvoorverkoop blijven geldig en de nieuwe klokvoorverkoop is net als voorheen te vinden op het Veiling Rhein-Maas-portaal. Het team van de klokvoorverkoop staat natuurlijk klaar om eventuele vragen van onze klanten over de nieuwe klokvoorverkoop te beantwoorden:

Joachim Arts
Tel.: 02839 59 3245