Succesvolle opening van `Rhein-Maas Next´

4 oktober 2017

Op woensdag 4 oktober jl. openden de `Fachverband Deutscher Floristen´ (FDF) en Veiling Rhein-Maas gezamenlijk de derde editie van `Rhein-Maas Next´, deze keer als `Christmas special´, in de foyer van de veiling. De klanten van de veiling toonden al op de openingsdag veel belangstelling voor de kerst-trendpresentatie, enkele klanten waren zelfs extra voor de opening naar Straelen-Herongen gekomen. De kerstarrangementen werden veelvuldig gefotografeerd.

Kerstsfeer in de foyer
Met mooi versierde kerstbomen, adventskransen en sfeervolle bloemstukken hebben Manfred Hoffmann, `Kreativ-Direktor´ bij de FDF, en Oliver Ferchland, Floral Designer, de foyer helemaal in kerstsfeer ondergedompeld. In het middelpunt van deze trendpresentatie staan opnieuw de vier door het Bloemenbureau Holland ontwikkelde consumententrends 2017: `Harmonise´, `Equalise´, `Energise´ en `Rebel´. Bij een speciaal voor deze gelegenheid door delicatessezaak Straelemann uit Straelen samengestelde punch en een lekkernij van `Bäckerei Holtmanns´, konden de klanten volop ideeën voor de komende kersttijd opdoen. Van harte bedanken we alle deelnemende aanvoerders voor het beschikbaar stellen van hun producten, waarmee de presentatie zo mooi kon worden vormgegeven.

U bent van harte welkom!
De trendpresentatie zal nog tot eind oktober in de foyer van de veiling te zien zijn. Laat u inspireren en doe kerst-impulsen voor uw point-of-sale op! In ons fotoalbum krijgt u een goede impressie van de trendpresentatie.