Technische ombouw van klokfront voltooid

17 september 2020

De technische ombouw van het klokfront naar de nieuwste LED-technologie is met succes afgerond. De ombouw, die eind juni 2020 van start ging, is op woensdag 26 augustus 2020 voltooid. Sindsdien draaien alle acht veilingklokken weer productief.

Aanpassingen design
Om het moderne klokfront optimaal te benutten worden in overleg met de commissie van de handel in de laatste fase van de modernisering van het klokfront nog aanpassingen in de lay-out en het design gemaakt. Uiteraard wordt ook rekening gehouden met de tot nu toe ontvangen feedback van alle klanten. Zo werd de lettergrootte al aangepast voor de volgende partijen en nog een vierde volgende partij werd toegevoegd. Günther Esser en Cees Hoekstra, directie van Veiling Rhein-Maas: "Wij willen onze klanten nogmaals, ook namens onze medewerkers, bedanken voor hun begrip en medewerking tijdens deze grote ombouwwerkzaamheden."

Bekijk het nieuwe klokfront
Als u het gemoderniseerde klokfront graag ter plaatse wilt bekijken, neem dan contact op met uw contactpersoon bij relatiebeheer of bij assortimentsmanagement. Hier ziet u de voortgang van de ombouw in ons fotoalbum. Klik hier voor een video over de modernisering van het klokfront.