Terugblik op de eerste bijeenkomst van de klankbordgroep aanvoerders en commissie van de handel op 12 maart 2024

1 maart 2024

Op donderdag 22 februari 2024 heeft de directie van Veiling Rhein-Maas voor de eerste keer dit jaar vergaderd met de klankbordgroep aanvoerders van de veiling.

Onder andere de volgende onderwerpen werden besproken: Standort 2025, het financiële boekjaar 2023, actuele marktontwikkelingen en beurzen en evenementen die dit jaar al hebben plaatsgevonden, zoals de IPM en de Klant- en Aanvoerdersdag. Suggesties of vragen voor de klankbordgroep aanvoerders kunnen te allen tijde worden gestuurd naar fachbeirat@spam-protectveilingrheinmaas.de.

Op dinsdag 12 maart 2024 vergadert de commissie van de handel voor de eerste keer dit jaar met de directie van Veiling Rhein-Maas. Uw suggesties of vragen aan de klankbordgroep zijn altijd welkom en kunt u sturen naar kundenvertretung@veilingrheinmaas.de. Deze zullen tijdens de vergadering worden behandeld.