Verkoopbevordering door presentatie van uw producten

11 juni 2021

Veiling Rhein-Maas biedt u als aanvoerder diverse verkoopbevorderende maatregelen, om uw producten bij de klanten meer bekendheid te geven en uw afzet te bevorderen.

Aankondiging in de nieuwsbrief `Actueel´
Wij bieden u de mogelijkheid om uw producten of uw bedrijf in de nieuwsbrief `Actueel´ voor te stellen. Hiermee bereikt u bijna 4.000 ontvangers, onder andere veel klanten van de marktplaats. Maak gebruik van deze mogelijkheid en laat de klanten zien, welke producten u op dit moment aan de klok aanbiedt of stel hier uw nieuwe producten voor.

Presentatie in de foyer
De presentatie van uw producten in de foyer van de veiling is de ideale aanvulling op het bericht in de nieuwsbrief. Een groot deel van onze klanten is elke dag in Straelen-Herongen present en loopt op weg naar en van de afmijnzaal door onze foyer. Zij maken graag van de gelegenheid gebruik om de daar gepresenteerde producten te bekijken. Toon uw producten in onze foyer en wek zo de interesse van onze klanten voor uw producten. Op ons Instagram-account geven we onze followers met #foyeronline een kijkje in onze foyer en de producten die daar gepresenteerd worden.

U heeft uw producten nog niet in de nieuwsbrief of in onze foyer gepresenteerd? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij het assortimentsmanagement. Maak gebruik van onze verkoopbevorderende maatregelen en bevorder hiermee de afzet van uw producten bij de klanten van de veiling!