Volg ons ook op social media!

13 februari 2020

De aanwezigheid in de sociale media wordt voor Veiling Rhein-Maas ook steeds belangrijker, omdat we zien dat daar steeds meer klanten en aanvoerders vertegenwoordigd zijn. Volgt u ons nog niet op de sociale netwerken YouTube, Facebook, Twitter of Instagram? `Like´ ons dan nog vandaag op onze Facebook-pagina, waar we veel algemene informatie delen, abonneert u zich op ons YouTube-kanaal of volg ons op Instagram of Twitter om altijd op de hoogte te zijn van het laatste nieuws en activiteiten. We kijken er naar uit u te ontmoeten op de sociale media!

Bekijk op ons YouTube-kanaal de nieuwste video’s van Veiling Rhein-Maas. Hier vindt u o.a. nieuws-videos over evenementen, zoals bijvoorbeeld onze ´klanten- en aanvoerdersdag 2020´ van dit jaar, alsook alle `Anlieferer im Rampenlicht´-video’s, waarbij we vier keer per jaar telkens een van onze aanvoerders voorstellen. De nieuwste `Anlieferer im Rampenlicht´-video zet Koper Bolbloemen uit Roggel (NL) in de spotlights. Neem een kijkje achter de schermen bij Jos, Lenie en Marjolein Koper en leer onze aanvoerder beter kennen.

Wilt u zien, wat actueel in de foyer in Straelen-Herongen wordt gepresenteerd? Wij laten u met #foyeronline nieuwe producten zien en welke producten actueel aan de klok worden verkocht. Laat u inspireren! Maak als aanvoerder gebruik van de mogelijkheid, uw producten in de foyer van de veiling te presenteren en om via ons Instagram-account nog meer aandacht voor uw producten te genereren.