Actieweek `Deutsche Gärtnerware´

17 september 2020

In week 39 worden in de foyer van de veiling snijbloemen en potplanten tentoongesteld die onder het label `Deutsche Gärtnerware´ bij Veiling Rhein-Maas worden verkocht. De aanvoerders hebben vooraf al nieuw promotiemateriaal ontvangen om hun producten dan zo goed mogelijk te presenteren.

Tijdens deze actieweek hebben onze klanten de mogelijkheid om het diverse aanbod van snijbloemen en potplanten van zo'n 25 aanvoerders uit de regio rond Straelen-Herongen te bekijken. Onze assortimentsmanagers beantwoorden ter plaatse graag al uw vragen en geven meer informatie.

`Deutsche Gärtnerware´ in de webshop
In de webshop van Veiling Rhein-Maas zijn producten die onder het label `Deutsche Gärtnerware´ verkocht worden, duidelijk als zodanig gemarkeerd. Ze worden ook direct op de startpagina weergegeven en het is mogelijk om alle producten die in de webshop verkrijgbaar zijn te filteren via het label `Deutsche Gärtnerware´. Op deze manier kunnen onze klanten snel en eenvoudig de bijbehorende producten vinden en inkopen.

Label `Deutsche Gärtnerware´
`Deutsche Gärtnerware´ is een keurmerk van zgn. `heimischer´ (binnenlandse) aanvoerders, dat aan strenge kwaliteitsrichtlijnen onderworpen is. Meer informatie over dit label van onze moederorganisatie Landgard vindt u hier.