Bloemenemmer fc588: Vrijgave voor alle productgroepen

25 juni 2021

Op maandag 5 juli 2021 wordt de fc588 bloemenemmer, inclusief het opzetrek fc598, voor alle productgroepen vrijgegeven. Dit betekent dat alle aanvoerders en klanten kunnen profiteren van de voordelen van de efficiënte bloemenemmer fc588.

Lagere kosten door betere belading
Deze efficiënte herbruikbare bloemenemmer werd in het voorjaar van 2019 geïntroduceerd en inmiddels vonden al meer dan 33 miljoen roulaties plaats. Door de hogere beladingsgraad konden al meer dan 7.000 transportritten in de aanvoerketen worden bespaard. Bloemenemmers die uitgesorteerd of niet meer nodig zijn, worden voor de productie van nieuwe emmers gebruikt.

Uitgifte en inname
De uitgifte en inname van fc588 en fc598 is bij Veiling Rhein-Maas en de fustdepots van Royal FloraHolland in Aalsmeer, Naaldwijk en Rijnsburg mogelijk.

Heeft u vragen over de bloemenemmer fc588, neemt u dan contact op met de afdeling logistieke middelen (verpakking). Meer informatie vindt u ook op de website van Royal FloraHolland.