CONNECT-themaweek `Generieke promotie´

18 februari 2021

Landgards nieuwe online portaal `CONNECT – Groene ideeën 2021´ is nu meer dan twee weken online en er is al veel interessante inhoud gedeeld. Met wisselende themaweken en bezienswaardige formules worden onze klanten en aanvoerders hier van groene ideeën voorzien.

`Generieke promotie voor de groene sector´
In kalenderweek 7 staat het thema `Generieke promotie´ centraal. Generieke campagnes zijn vaak uitstekende voorbeelden van bedrijfs- en sectoroverschrijdende samenwerking. Geregistreerde CONNECT-deelnemers hebben toegang tot talkshows, videoreportages of diverse video's van `1000 gute Gründe´ (1000 goede redenen). Een bijzonder hoogtepunt is de CONNECT-talk `Generieke promotie voor de groene sector - 1000 goede redenen & Co.: status, kansen en deelname?´. Michael Hermes, `Bereichsleiter´ Marketing en Communicatie bij Landgard, en Andrea Becker, Country Manager Duitsland bij Bloemenbureau Holland, zullen over dit onderwerp praktische input geven.

Activiteiten `1000 gute Gründe´
Het initiatief `1000 gute Gründe´ werd zes jaar geleden door Landgard in het leven geroepen met als doel bij de consument meer belangstelling te krijgen voor bloemen en planten, alsook voor groenten en fruit. Op de website worden onder meer spannende doe-het-zelf-instructies, recepten en bloemenkennis gedeeld. Daarnaast is er de rubriek `Strauß des Monats´ (Boeket van de Maand), waarin elke maand in samenwerking met een partner een bijzonder boeket centraal staat.