`Daniels Paeonien´ in de spotlights

12 mei 2016

In de nieuwe `Anlieferer im Rampenlicht´-video stellen we het bedrijf `Daniels Paeonien´ uit Würselen aan u voor. Het familiebedrijf produceert sinds 1995 in de open lucht (Freiland) pioenrozen in vier verschillende soorten op een grondoppervlakte van inmiddels 45.000 m². Omdat het leveren van hoogkwalitatieve producten bij Daniels topprioriteit heeft, ondergaan de pioenrozen, voordat ze de kwekerij verlaten, in totaal drie kwaliteitscontroles. Bovendien worden ze met een transporteur direct aan Veiling Rhein-Maas geleverd, om er zeker van te zijn, dat de koelketen niet wordt onderbroken.
Daniels verkoopt de producten uitsluitend via de veilingklok en via klokservice en vindt het belangrijk regelmatig informatie uit te kunnen wisselen met de medewerkers van Veiling Rhein-Maas. De pioenrozen zullen waarschijnlijk vanaf juni weer op de klok worden aangeboden. De klanten herkennen deze niet alleen aan de uitstekende kwaliteit, echter ook aan de representatieve, goede productfoto´s én aan het bedrijfslogo, dat op het klokfront getoond wordt.

De pioenroos staat bovendien van week 20 t/m 22 ook in de Bloemenagenda van Bloemenbureau Holland centraal.