Definitieve voltooiing van het klokfront

23 oktober 2020

Na de technische voltooiing van het klokfront eind augustus 2020 worden nu in samenwerking met de commissie van de handel nog aanpassingen in de lay-out aangebracht. Deze licht aangepaste lay-out wordt vanaf maandag 2 november 2020 op alle acht klokken getoond.

Bekijk hier de toekomstige lay-out van de veilingklokken. Bij de aanpassingen hebben we ook rekening gehouden met de feedback die we tijdens de ombouwfase van klanten hebben gekregen en hebben we de beproefde lay-out slechts licht gewijzigd.

Aanpassingen van de weergave
Boven het klokfront:

• In de bovenste regel is de weergave van de certificering weggelaten. In plaats daarvan toont deze regel het nummer van de ladingdrager (links), de verpakkingscode, de reservering klokvoorverkoop en de partij.
  • In de toekomst zal het mogelijk zijn om de S-codes 7 en 8 toe te voegen.
  • Toekomstig kunnen tot drie certificeringen worden weergegeven in de rechter regels boven het klokfront.
  • De regel direct boven het klokfront wordt weggelaten en de informatie rond hoeveelheden wordt in de klokkrans geïntegreerd.

Nieuw LED-oppervlak:

• Links boven de klokkrans staat de naam van de veilinggroep en rechts boven de klokkrans staat de teller apart voor A1 en A2.
  • De informatie over hoeveelheden zijn nu in de klokkrans geïntegreerd. Naast de munteenheid, de prijs en het kaartnummer worden nu ook informatie over ladingdragers (LT), lagen, totale eenheden, eenheden per LT en inhoud weergegeven.

Navolgende partijen onder de klokkrans:

• Onder de klokkrans is de weergave van de volgende partijen geoptimaliseerd. Op de eerste regel ziet u de naam van de aanvoerder, de informatie over hoeveelheid, klokvoorverkoop (indien producten zijn gereserveerd) en de definitieve resterende hoeveelheid. Op de tweede regel staan de productnaam, zes sorteringscodes en de kwaliteit. In de toekomst wordt ook de productkleur hier weergegeven.

Als u hierover vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact op met uw contactpersoon van relatiebeheer klanten of spreek onze medewerkers in de veilingzaal persoonlijk aan.