Maak gebruik van Kopen-Op-Afstand (KOA): de KOA-capaciteit met 25% uitgebreid, beperkte capaciteit in de afmijnzaal

27 maart 2020

Veiling Rhein-Maas doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u, onze klanten, zo goed mogelijk kunnen inkopen op de marktplaats in Straelen-Herongen. Daarom kunt u nog steeds gebruik maken van al onze inkoopkanalen, dat wil zeggen veilingklok inclusief KOA en klokvoorverkoop, klokservice en de webshop. In de afgelopen dagen hebben we een stabilisering in het aanbod en de verkoop geconstateerd, met een licht positieve trend. Dit betekent dat steeds meer klanten via de veilingklok kunnen en willen kopen.

Maatregelen voor de afmijnzaal
In het kader van de huidige beschermingsmaatregelen (`social distancing´) en de wettelijke vereisten kunnen wij onze klanten niet de volledige tribune in de afmijnzaal ter beschikking stellen. Daarom zijn voor uw veiligheid ongeveer de helft van het aantal zitplaatsen in de veilinghal geblokkeerd (`gesperrt´).

Ondersteun ons in deze moeilijke tijden om de marktplaats verder open te houden en houd daarbij de volgende richtlijnen in acht:

• Gebruik bij voorkeur KOA om vanaf maandag uw producten veilig te kunnen inkopen! Vanaf vandaag zijn er 25% meer toegangen voor KOA beschikbaar. Als u nog géén toegang heeft tot KOA, controleer dan hier de systeemvereisten en neem vandaag nog contact op met uw relatiebeheerder klanten voor een installatie!
  • Wij vragen u om, indien mogelijk, slechts één medewerk(st)er van uw bedrijf naar Straelen-Herongen voor inkoop aan de veiling te sturen, zodat wij méér klanten de mogelijkheid kunnen bieden om hun inkopen ter plaatse te doen.
  • Aanvoerders, die graag het veilingproces willen bekijken, kunnen wij helaas géén toegang tot de veilingzaal verlenen.

Wij zijn er zeker van dat u begrip heeft voor deze maatregelen, die belangrijk zijn voor de veiligheid van u en onze medewerk(st)ers. Wij verontschuldigen ons bij voorbaat voor het veroorzaakte ongemak.

Blijf gezond!

Actuele informatie
Wij houden u op onze website op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus.