Actuele info coronavirus

21 januari 2021

Op deze pagina vindt u alle berichten met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus bij Veiling Rhein-Maas.

Op dinsdag 19 januari 2021 werd in Duitsland besloten de landelijke lockdown te verlengen tot ten minste 14 februari 2021. Bij Veiling Rhein-Maas wordt vooralsnog op alle reguliere veildagen een normale veiling uitgevoerd. De bloemen en de planten van de aanvoerders worden via alle inkoopkanalen verkocht.

Mochten er verdere maatregelen bij Veiling Rhein-Maas genomen moeten worden, dan zullen wij u daarvan onmiddellijk op de hoogte brengen via onze nieuwsbrief en website.

Update 23 december 2020

Veiling Rhein-Maas blijft ook vanaf januari 2021 volgens de bestaande jaarplanning geopend!

Vanaf januari 2021 wordt in Straelen-Herongen ook volgens de oorspronkelijke jaarplanning geveild. Vanaf maandag 4 januari 2021 wordt op alle reguliere veildagen een normale veiling uitgevoerd. Veiling Rhein-Maas blijft aan uw zijde staan en biedt als betrouwbare partner de bloemen en planten van de aanvoerders via alle inkoopkanalen aan.

Wij raden onze aanvoerders bovendien aan om hun geplande aanvoer vooraf af te stemmen met onze assortimentsmanagers en de winteraanvoertijden in acht te nemen. Wij vragen onze klanten om in contact te blijven met onze relatiebeheerders klanten.

Eerdere berichten rond coronavirus: