Maakt u al gebruik van onze webshop?

16 januari 2020

Begin januari is de webshop van Veiling Rhein-Maas officieel online gegaan. Met de introductie van de webshop speelt Veiling Rhein-Maas in op de wensen van klanten en aanvoerders in het kader van de toenemende digitalisering. De webshop biedt een nog breder assortiment aan producten, zoals nicheproducten en arrangementen, en biedt onze klanten en aanvoerders een bijkomende in- en verkoopmogelijkheid.

Grote belangstelling
Sinds de start van de webshop hebben al een groot aantal klanten en aanvoerders zich al bij ons gemeld omdat ze graag gebruik willen maken van dit nieuwe inkoop- en verkoopkanaal. Ook op onze klanten- en aanvoerdersdag op 14 januari jl. maakten veel gasten van de gelegenheid gebruik om zich op de stand rond `webshop´ door de medewerk(st)ers van Veiling Rhein-Maas te laten informeren. Tot nu toe hebben meer dan 300 klanten zich al geregistreerd voor inkoop in de webshop en al 240 aanvoerders bieden hun producten hier al aan. Dagelijks zijn er ongeveer 12.000 potplantenpartijen en 1.000 snijbloemenpartijen te koop, evenals tot 3.000 arrangementen.

Neem contact met ons op!
Heeft u vragen over de webshop of wilt u vanaf nu via de webshop van Veiling Rhein-Maas inkopen of uw producten aanbieden? Kom dan met ons in gesprek op de Lentebesteldagen Landgard, op de IPM in Essen of bij ons volgende `Meeting Point´. Natuurlijk kunt u ook altijd direct contact opnemen met klokservice. Onze medewerk(st)ers adviseren u graag!