`Meeting Point´ rond webshop in februari

16 januari 2020

Begin januari is de webshop voor snijbloemen en potplanten van Veiling Rhein-Maas officieel online gegaan. Veel klanten van de marktplaats hebben al van de gelegenheid gebruik gemaakt om zich over dit nieuwe verkoopkanaal te laten informeren tijdens het vorige `Meeting Point´ in december vorig jaar en ook op onze klanten- en aanvoerdersdag op 14 januari jl. Vanwege deze sterke vraag willen wij alle klanten opnieuw de mogelijkheid bieden om tijdens de komende `Meeting Point´ ter plaatse in Straelen-Herongen van 3 t/m 5 februari a.s. met onze medewerk(st)ers rond het thema `webshop´ in gesprek te komen.

Heeft u vragen over onze webshop?
Wilt u via de webshop van Veiling Rhein-Maas inkopen? Kom dan in februari naar `Meeting Point´, dat weer in het entreegedeelte van de afmijnzaal (2e verdieping) zal worden gehouden. Onze medewerk(st)ers van relatiebeheer klanten staan u daar ook graag te woord en beantwoorden al uw vragen over de webshop.

Direct contact
Sinds 2015 organiseert Veiling Rhein-Maas ongeveer vier keer per jaar een `Meeting Point´ voor de klanten van de veiling, dat op twee dagen tijdens de veilingpauze en na afloop van de veiling plaatsvindt. Op deze manier kunnen de medewerk(st)ers van de veiling de klanten direct ter plaatse in Straelen-Herongen bereiken, om hen te informeren over belangrijke onderwerpen en om persoonlijk met elkaar in gesprek te komen.

Noteer alvast `Meeting Point´ van 3 t/m 5 februari 2020 rond het thema webshop in uw agenda!