Prijswijzigingen voor verpakkingen vanaf 5 juli 2021

17 juni 2021

Met ingang van 5 juli 2021 worden de prijzen van enkele eenmalige kartonnen verpakkingen gewijzigd. Omdat Veiling Rhein-Maas voor het grootste deel de fustcodes en de fustprijsgevingen van beide moederorganisaties volgt, gelden deze prijswijzigingen deels ook voor de marktplaats in Herongen.

Aanpassing van huurbedrag voor fc533, fc560 en fc580
Daarnaast zal, zoals eerder aangekondigd, de huurstructuur voor de bloemenemmers fc533, fc560 en fc580 ook worden aangepast per 5 juli 2021. Bij de uitgifte van meermalig fust wordt tweemaal het huurbedrag in rekening gebracht. Bij de aanvoer bij Veiling Rhein-Maas of Royal FloraHolland (inclusief transacties via klokservice) wordt eenmaal huur aan de aanvoerder weer terugbetaald. Het openstaande huurbedrag wordt zoals voorheen met de weekafrekening verrekend. Voor onze klanten verandert er niets door deze aanpassing.

Overzicht van de actuele prijzen voor veilingfust
Het vanaf 5 juli 2021 in werking tredende overzicht van alle bij Veiling Rhein-Maas geldige prijzen voor veilingfust kunt u aanvragen bij de afdeling logistieke middelen (verpakking) of bij Mark Ledwig, hoofd logistieke middelen, aanvoer en kloktoevoer.

Actuele prijzen veilingfust

Neem contact met mij op en ik zal u graag een actueel overzicht geven van alle bij Veiling Rhein-Maas geldende prijzen voor veilingfust.

Mark Ledwig
Hoofd logistieke middelen, aanvoer en kloktoevoer