Rijvergunning (`Fahrgenehmigung´) voor voertuigen met drie of meer wielen voor 2021

10 december 2020

Voor het gebruik van voertuigen met drie of meer wielen op het bedrijfsterrein van Veiling Rhein-Maas is ook in 2021 weer een rijvergunning van Veiling Rhein-Maas noodzakelijk. Houdt u er dan rekening mee dat, wanneer u op het bedrijfsterrein van Veiling Rhein-Maas rijdt, de sticker `Fahrgenehmigung´ (rijvergunning) met het actuele kalenderjaar duidelijk zichtbaar op de voorkant van de elektrotruck aangebracht moet zijn. Dit dient om de processen te bewaken en de veiligheid van alle aanwezigen te verhogen.

Deze rijvergunning dient met behulp van een formulier op Fahrgenehmigung@spam-protectveilingrheinmaas.de te worden aangevraagd. Het aanmeldingsformulier vindt u hier. Nadat uw aanvraag is gecontroleerd, ontvangt u de sticker.

Wij wijzen u er nogmaals op, dat het verboden is om op ons bedrijfsterrein gebruik te maken van zogenaamde elektrische voertuigen (elektrische scooters/elektrische [trap] scooters/e-bikes/e-skateboards etc.) of andere elektrische voertuigen met minder dan drie wielen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!