Stuur uw aanvoergegevens voor klokvoorverkoop vóór 14:00 uur

5 augustus 2022

De klanten van Veiling Rhein-Maas reserveren producten in klokvoorverkoop vanaf 14:00 uur de dag ervoor tot 5:00 uur ’s ochtends voorafgaand aan de veiling. Indien u als aanvoerder vóór 14:00 uur betrouwbare aanvoergegevens voor de volgende veildag stuurt, kunnen onze klanten al direct bij de start van klokvoorverkoop uw producten reserveren. Door uw aanbod voor klokvoorverkoop vroegtijdig in te door te sturen, zorgt u er dus actief voor dat een interessant en breed productaanbod in klokvoorverkoop voor onze klanten beschikbaar is.

Zo biedt u uw producten aan in klokvoorverkoop
Als u aanvoerder bij Veiling Rhein-Maas bent en uw producten in A1-kwaliteit in klokvoorverkoop wilt aanbieden, voer dan eenvoudig een klokvoorverkoop-prijs in op uw EAB en stuur dus de aanvoergegevens tijdig door en altijd met een representatieve productfoto erbij. Uw product wordt dan automatisch in klokvoorverkoop aangeboden.

De voordelen van klokvoorverkoop voor u als aanvoerder:

• Klanten kopen in op naam. Als uw producten in klokvoorverkoop staan, is uw product een dag eerder al bekend bij de klanten en weten ze zeker dat u de volgende dag veilt.
  • U kunt zelf de verkoopprijs aangeven.
  • Bij een reële verkoopprijs heeft u reeds voor het klokproces zekerheid van verkoop, omdat steeds meer klanten van tevoren/online willen inkopen.
  • Uw klokvoorverkoop-prijs is tevens een richtprijs voor uw klokprijs van de volgende dag.
  • Data-analyses laten zien dat aanvoerders die een reële klokvoorverkoop-prijs meegeven, een gemiddeld hogere gemiddelde prijs voor hun partij realiseren, dan aanvoerders, die helemaal geen klokvoorverkoop gebruiken of hun prijsstelling bij klokvoorverkoop niet op orde hebben.

Benut de kansen die klokvoorverkoop u als aanvoerder biedt!

Indien u vragen heeft over klokvoorverkoop, dan helpen Heinz Hovestädt of Herbert Boss u graag verder.