Terugbrengen van CC-containers en afhaaldienst CC-container

15 december 2023

CC-containers die u van thuis of andere locaties meeneemt naar Veiling Rhein-Maas, mogen uitsluitend tijdens de geldende openingstijden worden ingeleverd bij het LMC/CC-depot in hal T. Houd er rekening mee dat uw vrachtwagen een half uur voor het einde van de reguliere openingstijden moet zijn aangedockt, zodat het inleverproces nog kan worden afgerond.

Bij de terugnamestations in Hal H en al BE2 mogen alleen CC-containers ingeleverd worden die na het verdichten en ompakken van de op die dag gekochte producten overblijven. Daarnaast mogen BE2-klanten maximaal 18 stelplaatsen volle CC-containers (stapels van 10 stuks en/of legborden van 30 stuks) per klant en per dag inleveren. Lege CC-containers kunnen niet worden ingeleverd in Hal K. We vragen u om de geldende regels in acht te nemen bij het retourneren van CC-materiaal. Zie ook artikel 4.1 in de  „Allgemeine Bedingungen für Verpackung und Ladungsträger“.

Afhaaldienst voor CC-containers

Als alternatief kunt u – tegenbetaling– uw CC-containers door onze afhaaldienst laten afhalen. Deze dienst is dagelijks voor alle klanten beschikbaar tot een maximum van 18 stelplaatsen. Er wordt €2,20 per stelplaats in rekening gebracht (maar altijd minimaal €8,80 per ophaalrit). Houd er rekening mee dat er wachttijden kunnen ontstaan wanneer de kettingbaan in gebruik is en in geval van een toegenomen vraag naar deze dienst.

U bereikt de afhaaldienst voor CC-containers* van maandag t/m donderdag van 05:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 05:00 tot 12:00 uur op telefoonnummer: +49 173 727 82 37.

*Let op: Deze dienstverlening houdt op geen enkel moment een verplichting voor Veiling Rhein-Maas in.