Teammanager relatiebeheer klanten

Relatiebeheer klanten

Klokservice/webshop

Veiling Rhein-Maas veilt drie weekdagen vanaf 30 maart 2020, klokservice blijft van maandag tot vrijdag geopend!

25 maart 2020

Veiling Rhein-Maas volgt nauwlettend de actuele ontwikkelingen en zal het veilproces, na overleg met aanvoerders en klanten op korte termijn aan de huidige marktomstandigheden aanpassen. Vanaf maandag 30 maart 2020 wordt daarom tot nader order in Straelen-Herongen op drie weekdagen – maandag, woensdag en donderdag – geveild, om de klanten en aanvoerders van de marktplaats betere plannings- en afzetzekerheid te bieden. Bij de inkoop- en verkoopkanalen klokservice en webshop verandert er voor de klanten en aanvoerders niets. Klokservice staat dan nog steeds van maandag t/m vrijdag en de webshop op alle zeven weekdagen ter beschikking. De aflevering (`Zustellung´) van de ingekochte producten verloopt zoals gebruikelijk.

Veiling Rhein-Maas blijft de huidige marktomstandigheden nauwlettend in de gaten houden om flexibel op de markt te kunnen reageren en kan te allen tijde de veilprocessen op korte termijn weer aan de huidige marktsituatie aanpassen.

Actuele informatie
Wij houden u op onze website op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus.