Voorraden CC-containers op documenten (bij inname en uitgifte) van CC-Depot

16 april 2021

Op vrijdag 9 april 2021 werd een systeemaanpassing doorgevoerd, zodat de actuele voorraden CC-containers van klanten en aanvoerders nu weer op alle documenten (bij inname en uitgifte) van Veiling Rhein-Maas kunnen worden afgedrukt. Op deze documenten staat de opmerking vermeld, dat het weergegeven saldo kan afwijken als gevolg van het niet gelijktijdig verwerken van transacties. Uw actuele voorraad CC-containers is de som van beide posities `CC container incl. 4 staanders´ en `CC container (zonder staanders)´.

Bij Veiling Rhein-Maas betekent dit concreet:

• Voor de veilingklok:
    De transacties van CC-containers/legborden worden onmiddellijk na de verkoop via de veiling in het saldo vewerkt.
  • Voor klokservice:
    De transacties van CC-containers/legborden worden na de dagafsluiting in het saldo verwerkt. Het tijdstip kan variëren afhankelijk van de dag en het seizoen, normaliter worden deze transacties vanaf 13:00 uur geboekt.
  • Voor correcties veilingklok en klokservice:
    De transacties van CC-containers/legborden worden ook na de dagafsluiting in het saldo verwerkt.