Rond Pasen 2021 wordt volgens bestaande jaarplanning geveild!

25 maart 2021

Veiling Rhein-Maas zal in de week voor Pasen 2021 (week 13) zoals gepland op alle weekdagen veilen. Op Goede Vrijdag (Karfreitag), 2 april 2021, zal er natuurlijk weer een speciale veiling zijn, zoals ook in de afgelopen jaren. Op Paasmaandag 5 april 2021 zal er zoals gepland géén veiling in Straelen-Herongen plaatsvinden. Daarna wordt vanaf dinsdag 6 april 2021 weer normaal geveild.

Bescherm uzelf en uw omgeving
Wij willen onze klanten en aanvoerders nogmaals nadrukkelijk wijzen op het naleven van de beschermingsmaatregelen (1,5 m afstand, algemene hygiënemaatregelen en het dragen van mondkapjes) – voor uw eigen gezondheid en van onze medewerkers. Het dragen van een mondkapje is in alle openbare ruimtes, dus ook in de hallen, van Veiling Rhein-Maas verplicht. Attendeer ook uw werknemers die zich op ons veilingterrein begeven hierop. Wij rekenen op uw medewerking – bij voorbaat dank!

Actuele informatie
Als er wijzigingen zijn, zullen wij u hierover informeren op onze website en, indien nodig, in onze nieuwsbrief.